Skip to content

At forbinde en B2B webshop med en integrationsløsning

Flere og flere producenter og forhandlere åbner webshops og bygger en stærk forbindelse til salgsrepræsentanter online.

Med det voksende antal af B2B kunder, vokser antallet af webshop managers også. Dette resulterer i, forretningsejere som forsøger at “renovere” hele deres virksomhed for at tilpasse sig de nye betingelser som markedet byder på fra dag til dag.

Men på samme tid kræver forretningsledere at salgsmedarbejdere bruger 40% af deres tid på at finde nye kunder online. De sidste 60% skal bruges på at arbejde med nuværende kunder, men i virkeligheden er det helt anderledes, da 90% af tiden bruges på at håndtere følgende opgaver:

  • Forhandling af leveringsbetingelser med købere via telefon og e-mail,
  • Bekræftelse af varetilgængeligheden på lageret,
  • Forberedelse af regnskabs- og faktureringsdokumenter,
  • Udveksling af dokumenter med B2B entreprenører,
  • Og kun ca. 10% af al arbejdstiden er så tilbage til at blive brugt på nye kunder…

Kan denne proces på nogen måde ændres for at gøre det muligt for medarbejderne i stedet at bruge mere tid på kunder? Ja, det kan og bør den helt sikkert. Os hos Wedoio Integrations sikrer, at du sikkert kan automatisere din webshop ved at integrere den med Uniconta løsningen.

 

Hvordan virker en B2B integration, og hvorfor har du brug for en?

En B2B integration er overordnet set en proces, hvor man trækker information fra en intern applikation og derefter overfører dette til en ekstern ved brug af en integrationsplatform. En af disse platforme kan være cloud-baseret eller et hybrid system, hvor alle data er opbevaret.

Men hvorfor har du brug for en B2B integration til din forretning? Enhver organisation har deres egen tilgang til udveksling af filer, produktdata, beskeder eller anden information. Hver eCommerce virksomhed anvender en unik blanding af systemer, cloud eller applikationer som kræver forskellige formater. 

En B2B integration hjælper forskellige former for teknologi med at kommunikere indbyrdes og at udveksle forretningsrelaterede data derimellem. En af de bedste integrationsløsninger til automatisering af en webshop’s arbejdsprocesser er Uniconta integrationen udviklet af Wedoio Integration ApS. 

Uniconta er et ERP system udviklet af “faderen” til Navision og Axapta, Erik Damgaard. Uniconta er et moderne cloud-baseret ERP system som holder styr på regnskab, lagerbeholdning, projekter, produktion og logistik, hvilket hjælper din forretning til at blive mere digital. Dette byder på tidsbesparelser i dine daglige rutiner, søgninger, dokument indhentning og forretningsadministration. Alle dine data og dokumenter er sikkert opbevaret og altid tilgængelige i Uniconta cloud, og du kan tilgå dem, når end du har behov for det.

Uniconta integrationen gør det muligt for dig at øge dine nye og nuværende kunders loyalitet vha. en praktisk service. Ved at simplificere din webshops arbejde, åbner du op for muligheden for i sidste ende at øge din forretnings salg. Uniconta kan forbindes med webshops som er bygget med WooCommerce, Shopify, Magento 2 eller kan automatisere forskellige arbejdsproces systemer såsom November First, Intempus, webCRM og andre.

 

Vil du mødes og snakke om mulighederne for at vækste din forretning?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@wedoio.com eller at give et kald på +45 70601000 for at booke et møde med vores automatiserings specialister. Vi er altid glade for at mødes, at give dig uddybende information om vores løsninger og sammen brainstorme vejen til succes for din forretning.

Kontakt os i dag!

 

Mere om:
uniconta blok

Uniconta er et moderne cloud-baseret ERP system som holder styr på økonomi, varelager, projekter, produktion og logistik og hjælper din forretning med at blive mere digital. Dette byder på tidsbesparelser i din daglige rutine, søgninger, indhentning af dokumenter og forretningsledelse. Alle dine data og dokumenter er sikkert opbevaret og altid tilgængelige i Uniconta cloud. 

Selvom dette er et standard ERP system, er det fleksibelt struktureret, så du kan skræddersy løsningen med dine egne felter, tabeller og skærme. Dette betyder, at du ikke behøver at være afhængig af ønsket om forandring blot for at passe ind med andre virksomheder.

Mere om:
wedoio-logo

Wedoio giver enhver forretning mulighed for en nem og enkel Uniconta integration og en automatiseret løsning. Dette inkluderer integration af al data fra WooCommerce, Shopify, Magento 2 og andre webshops direkte til Uniconta uden at miste information i løbet af processen.

Ved at tilmelde dig denne nemme og enkle integrationsproces, kan du spare en masse tid på administrationen af din webshop. Det vigtigste her er, at du kan have fokus på din forretning og undgår at skulle hoppe mellem forskellige systemer. Spar med sikkerhed både tid og penge.

Du får automatisk tingene ordnet.

 

Share this:

Best this week:

iPaaS: Hvad er det, og hvorfor har du brug for det?