Skip to content
Administrer kreditorbetalinger med November First og Uniconta uden at logge ind på din bank!

November First - Uniconta Integration: betalinger uden bank login

Wedoios November First Uniconta integration giver dig mulighed for store besparelser på bankgebyrer, betydeligt bedre valutakurser og let håndtering af nationale og internationale kreditorbetalinger med fuldt automatiseret bogføring.

Kreditorbetalinger håndteres direkte fra Uniconta!

Med November First Uniconta integrationsløsningen opnår du en stor forenkling af hele dit kreditorregnskab og betalingsflow. Alle kreditorbetalinger kan nemt og enkelt gennemføres med et par klik direkte fra Uniconta, uden at du nogensinde skal uploade eller downloade noget i din bank. Og med November First Uniconta løsningen spare du tid og penge på både gebyrer og valutakurser. *

Se vores 1 minuts introduktion til løsningen lige her:

Lad os nævne et par fordele ved integrationen:

  • Via det tilpassede vindue til betalingsforslag i Uniconta håndteres alle betalinger let.
  • Når du har valgt, hvilke betalinger du vil foretage, sender du dem nemt til November First - direkte i Uniconta.
  • Når betalingen er gennemført, og betalingen er trukket fra din bank via Nets, bogføres betaling og gebyrer automatisk.

November First er en betalingsplatform for alle virksomheder. Du behøver ikke at logge ind på din online bank for at betale dine kreditor fakturaer.

Uniconta er et moderne cloud-baseret ERP system, der holder styr på økonomi, lager, projekter, produktion og logistik. Det er designet til små og mellemstore virksomheder, til at hjælpe dem med at blive mere digitale og øge deres udvikling. Alle de oplysninger, du giver til Uniconta, gemmes sikkert i skyen, og de er altid tilgængelige i realtid.

Hvad du har brug for at vide, før du installerer November First Uniconta integrationen.

Før vi konfigurerer løsningen i din Uniconta, har vi brug for følgende:

  • Først skal du oprette din November Første konto oprettes, og bagefter aktiveres integrationen.
  • Du skal opsætte af kassekladde, bankafstemning og finansielle konti, alt sammen beskrevet i vores dokumentation.
  • Vi har brug for en Uniconta serverbruger (brugernavn og adgangskode).
  • Wedoios Support bruger med fuld adgang. Vores supportbruger er gratis at oprette, og SKAL oprettes med brugernavnet "Support".
  • Løsningen etableres ved at Wedoio installere Wedoios November First plugin i din Uniconta. Plugin'et er et såkaldt "Page" plugin, hvorfor der tages forbehold i forhold til andre partnerplugins, der bruger den samme type plugin på siden "Betalingsforslag", samt i situationer hvor Uniconta ændre på deres system, hvilket kan betyde forstyrrelser i driften af løsningen.

Bemærk, at November First Uniconta abonnementet automatisk ændres i forhold til Uniconta abonnementet. Udover abonnementer opkræver November First gebyrer for transaktioner (se mere på November Firsts websted).

Yderligere instruktioner og retningslinjer for brug af løsningen findes i Wedoios November First dokumentation.

Hvis du har spørgsmål vedrørende nogen af vores integrationsløsninger, er du velkommen til at kontakte os når som helst. Du kan finde vores kontakter i slutningen af denne side eller bare trykke på chat knappen i nederste højre hjørne af vores websted.

*Bemærk, løsningen kræver, at Wedoios November Første plugin installeres i Uniconta og Uniconta serverbruger.

Mere om:
uniconta blok

Uniconta er et moderne cloud-baseret ERP system som holder styr på økonomi, varelager, projekter, produktion og logistik og hjælper din forretning med at blive mere digital. Dette byder på tidsbesparelser i din daglige rutine, søgninger, indhentning af dokumenter og forretningsledelse. Alle dine data og dokumenter er sikkert opbevaret og altid tilgængelige i Uniconta cloud. 

Selvom dette er et standard ERP system, er det fleksibelt struktureret, så du kan skræddersy løsningen med dine egne felter, tabeller og skærme. Dette betyder, at du ikke behøver at være afhængig af ønsket om forandring blot for at passe ind med andre virksomheder.

More about:
November First-logo

November First er en nem og sikker løsning til betalinger af leverandør fakturaer direkte fra portalen, regnskabssystemet eller gennem dens integrations partner - uden behov for at logge ind på netbanken.

November First betalings platform reducerer virksomhedens omkostninger hver gang en betaling skal gennemføres. Platformen gør det muligt at betale alle typer af leverandører med betydeligt billigere gebyrer og bedre valutakurser. Betalinger kan udføres direkte fra det udvalgte regnskabssystem såvel som fra November First. Alle de automatiserede bogførings procedurer bliver fuldført i real-tid.

Mere om:
wedoio-logo

Wedoio giver enhver forretning mulighed for en nem og enkel Uniconta integration og en automatiseret løsning. Dette inkluderer integration af al data fra WooCommerce, Shopify, Magento 2 og andre webshops direkte til Uniconta uden at miste information i løbet af processen.

Ved at tilmelde dig denne nemme og enkle integrationsproces, kan du spare en masse tid på administrationen af din webshop. Det vigtigste her er, at du kan have fokus på din forretning og undgår at skulle hoppe mellem forskellige systemer. Spar med sikkerhed både tid og penge.

Du får automatisk tingene ordnet.

 

 

Share this:

Best this week:

Automatisering af arbejdsprocesser forklaret: fordele, eksempler