Skip to content
WooCommerce-Uniconta Integration forklaret: En nem installationsguide

WooCommerce-Uniconta Integration forklaret: En nem installationsguide

Lad os først begynde med at fastslå hvad henholdsvis Uniconta og WooCommerce er. Uniconta er et moderne cloud-baseret ERP system som holder styr på økonomi, lagerbeholdning, projekter, produktion og logistik. Den er designet til små- og mellemstore virksomheder for at hjælpe dem med at blive mere digitale og booste deres fremgang. Hertil er WooCommerce en tilpasningsdygtig, open-source eCommerce platform som er bygget på WordPress. 

Dette er, hvad de begge introducerer sig selv som på deres hjemmesider, og det er den generelle information, som du har brug for at vide for nu.

Nu lidt om os. Wedoio laver integrationer og automatiseringer. Vi udvikler løsninger for at hjælpe virksomheder med at integrere og automatisere deres information gennem forskellige systemer, og en af disse er integrationsprocessen mellem WooCommerce og Uniconta. 

Lad os dykke længere ned for at forstå, hvordan dette fungerer.  

Hurtige fakta som er godt at vide om integrationen

WooCommerce-Uniconta integrationen giver automatisk synkronisering af produkter, lagerbeholdning, kunder og salgsordrer. Den synkroniserer data fra varer fra Uniconta til WooCommerce, inklusiv varenummer og navn, pris og korte eller lange produktbeskrivelser.

Her er de fire vigtigste pointer, som du bør vide om integrationsprocessen:

  1. Wedoio's WooCommerce-Uniconta integration understøtter brugen af kategorier, tags, vare- og galleri billeder. 
  2. Kunder synkroniseres i begge systemer, og ordrer synkroniseres derefter fra WooCommerce til Uniconta.
  3. Ændringer i beholdningen, lagerstatus og alle kundens informationer er opdateret i realtid.
  4. Når en salgsordre oprettes i webshoppen, overføres den øjeblikkeligt til Uniconta til videre behandling. Når ordren er faktureret til Uniconta, kan den automatisk registreres som "udført" i WooCommerce.*

*Dette kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.

Besøg Vores WooCommerce-Uniconta Produktside

 

Business team kollegaer arbejder med bærbare computere rundt om bord set oppefra

 

Hvad du har brug for at vide inden installering af integrationen

Inden WooCommerce-Uniconta integrationen kan opsættes på din hjemmeside, har vi brug for følgende:

  • WordPress administrator bruger
  • FTP hjemmeside adgang
  • Uniconta server brugernavn og adgangskode
  • Unicontas "Support" brugerprofil med fuld adgang. Vores support profil er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavnet “Support”.

Integrationen tager ikke hensyn til tredjeparts plugins og WordPress temaer, så disse skal være deaktiveret inden, at installationen af WooCommerce-Uniconta integrationen begynder. Hvis dette ikke er muligt, eller hvis integrationen ikke virker optimalt, vil der laves aftale med kunden om videre problemløsning, og videreudvikling vil blive faktureret på timebasis. Dette skyldes, at vi gerne vil opsætte integrationen med en “ren” opdateret WordPres/WooCommerce installation.

Når integrationen er sat op og godkendt af kunden, kan alle temaer og plugins genaktiveres. Dette gælder også i fremtiden, når der installeres nye plugins mv.. Efter den succesfulde installation og test af integrationen, yder vi naturligvis normal support af løsningen. Bemærk at alle produktdata skal være til stede i Uniconta før løsningen kan oprettes.

 

Installations prisen inkluderer ikke master synkronisering og dataoverførsler.

 

Flere muligheder i integrations- og tilpasningsprocessen

Bemærk at yderligere funktionalitet kan tilføjes til integrationen, hvis dette er nødvendigt. De individuelle forlængelser kan tilpasses i forhold til videre specifikationer og aftaler. Se detaljer og priser under hver af de individuelle integrations forlængelser. Denne løsning kan tilpasses til de individuelle behov, men tilpasningerne er IKKE inkluderet i installations prisen.

Integrations løsningen virker hundrede gange bedre end den lyder. Hvis du gerne vil mødes og snakke videre om integrations mulighederne for dit forretningssystem - så lad os lave en aftale om en demo. Du kan finde vores kontaktoplysninger i bunden af denne side, og du er altid velkommen til at kontakte os. Vores support team er her for at hjælpe og støtte din forretning!

 

Kontakt os i dag!

Mere om:

woocommerce-logo-1

WooCommerce er et plugin drevet af WordPress. Det er et selvstændigt eCommerce system og er en af de mest populære plugins ud af open-source CMS software WordPress. I dag er dette den bedste løsning for dem som gerne vil bygge en webshop på denne platform. Pluginnet er meget fleksibelt og nemt at bruge.

WooCommerce plugin gør det muligt for dig at sælge både fysiske varer og servicer i en webshop, tilbyde produktvarianter, sammensatte konfigurationer osv..

WooCommerce giver dig fuld kontrol over din webshop: fra beregning af skatter og lagerstatus til håndtering af brugerkonti. Den gør det muligt for dig at tilføje og fjerne udvidelser, ændre designet og at ændre indstillingerne, alt efter hvad der kræves af funktionaliteten i din webshop.

Her er nogle WooCommerce statistikker, ifølge Websitebuilder.org, som er værd at nævne:

  • Mere end 4.4 mio. hjemmesider rundt omkring i verden bruger WooCommerce i 2021.
  • WooCommerce pluginnet har mere end 123 mio. all-time downloads.
  • WooCommerce dækker 27.86% af e-commerce markedet i Januar 2021.
  • 93.7% af WordPress webshops vælger WooCommerce pluginnet.
  • Der er 980 WooCommerce plugins i WordPress kataloget, og dette vokser jævnligt!

Mere om:
uniconta blok

Uniconta er et moderne cloud-baseret ERP system som holder styr på økonomi, varelager, projekter, produktion og logistik og hjælper din forretning med at blive mere digital. Dette byder på tidsbesparelser i din daglige rutine, søgninger, indhentning af dokumenter og forretningsledelse. Alle dine data og dokumenter er sikkert opbevaret og altid tilgængelige i Uniconta cloud. 

Selvom dette er et standard ERP system, er det fleksibelt struktureret, så du kan skræddersy løsningen med dine egne felter, tabeller og skærme. Dette betyder, at du ikke behøver at være afhængig af ønsket om forandring blot for at passe ind med andre virksomheder.

Mere om:
wedoio-logo

Wedoio giver enhver forretning mulighed for en nem og enkel Uniconta integration og en automatiseret løsning. Dette inkluderer integration af al data fra WooCommerce, Shopify, Magento 2 og andre webshops direkte til Uniconta uden at miste information i løbet af processen.

Ved at tilmelde dig denne nemme og enkle integrationsproces, kan du spare en masse tid på administrationen af din webshop. Det vigtigste her er, at du kan have fokus på din forretning og undgår at skulle hoppe mellem forskellige systemer. Spar med sikkerhed både tid og penge.

Du får automatisk tingene ordnet.

 

Share this:

Best this week:

Automatisering af arbejdsprocesser forklaret: fordele, eksempler