Integrations to freedom
Customers 1st - Uniconta
integration


Enkelt, sikkert og besparende
POS-løsning der giver mere tid til kunderne
Med den populære POS-løsning fra Customers 1st kan du droppe det manuelle arbejde og bruge tiden på dine kunder i stedet for. Ved at samle data og værktøjer i et komplet POS-system, kan du nemmere lægge fokus på dine kunder, som er dem, der skaber omsætning og værdi.
Alt håndteres direkte fra Uniconta!
Customers 1st tilbyder dig en løsning, hvor du kun skal administrere dine produkt oplysninger ét sted. Derudover undgår du også at opdatere det hele selv. Du sparer derved ikke kun en hovedpine, men også en betydelig mængde af tid. Tid, du nu kan investere andre steder i din virksomhed.

Se hvor enkelt Customers 1st og Uniconta fungerer sammen.
Fuld integration af alle de væsentlige data, realtime opdatering af salg, varer, lager, kunder mm.
Med Customers 1st integreret i Uniconta får du en let og enkel, men meget fleksibel og stærk løsning.
Simple, gennemskuelige priser
Helt simpelt. Ingen overraskelser.
Standard
Business
Premium
Business
Premium
Basic 
Abonnementet skifter automatisk i forhold til forbrug.
Priser pr lokation pr. måned ved årlig betaling og eksklusive opkrævningsgebyr.
Installationspris: Kr. 2.995
Univisor? – ring 70601000 for tilbud!
NB! Løsningen kræver en Uniconta Server Bruger. Kontakt eventuelt din Uniconta Partner.
Alle priser er angivet eksklusive moms. Se i øvrigt Wedoios EULA.
Hvad kan Customers 1st med Uniconta?
Hos Wedoio har vi udviklet markedets mest komplette integration imellem Customers 1st og Uniconta. Den giver dig adgang til en masse forskellige funktioner, der hjælper dig med at spare tid.
Hver eneste af nedenstående funktioner kan slås til eller fra, så du kan vælge, om du vil bruge hele integrationen eller blot dele af den. Desuden foregår det live, så alt træder i kraft med det samme. Smart, ikke sandt?

Automatisk overførsel af posteringer
- Automatisk overførsel af salgstal, kassedifferencer, betalingstyper m.m. til kassekladde.
- Automatisk opdatering af lagertal.
- Direkte realtime bogføring af salgsbevægelser i Customers 1st til Uniconta.
- Mulighed for opdeling af betalingskort til afstemning af gebyr m.v.

Nem oprettelse af erhvervsfaktura og EAN direkte fra Customers 1st
- Mulighed for opsætning af ekstra betalingsknap i kassen til at sende faktura og EAN faktura over i Uniconta med det samme.
- Automatisk oprettelse af faktura i Uniconta med varer, kunde m.m.
- Mange muligheder for individuel tilpasning af løsningen.

Live synkronisering af varer og kunder
- Automatisk oprettelse og opdatering af varer fra Uniconta til Customers 1st og omvendt
- Automatisk oprettelse af kunder/debitorer fra Uniconta til Customers 1st og omvendt, opdatering fra Uniconta til Customers 1st.

Automatisk opdateret lagermodul
- Live opdatering af lager fra Uniconta til Customers 1st efter salg og modtagelse af varer.
- Lagertræk af salg fra Customers 1st i Uniconta via faktura.
Inden vi går i gang
Værd at vide inden installation af integrationen
Du finder alle oplysninger om, hvordan du kommer i gang med din Customers 1st - Uniconta integration i vores "🌎Kom godt igang" guide.
- Customers 1st abonnement
- Opsætning af kassekladde, bankafstemning og finanskonti beskrevet i vores 🌎dokumentation
- Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
- Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at tilføje til dit Uniconta regnskab, og SKAL tilføjes med brugernavn: Support
Der findes anvisninger og guides til brug af løsningen i Wedoios Customers 1st 🌎dokumentation.
NB! Løsningen fungere til og med Uniconta klient API version 89 og Uniconta klient version 89






