Skip to content
Integrations to freedom

Intempus - Uniconta
integration

intempus-logo
Uniconta-logo-1
Abonnementspris fra Kr. 249, - pr. måned

Det gør løsningen for dig

Automatisk synkronisering af produkter, kunder, sager og arbejdsrapporter

Integrationen synkroniserer de enkelte varedata fra Uniconta til Intempus og henter godkendte timeregistreringer. 

Løsningen synkroniserer imellem Intempus sager og Uniconta projekter.

Løsningen tjekker for nye oprettelser eller opdateringer i Intempus hver 15. minut, mens oprettelser og opdateringer i Uniconta sendes til Intempus indenfor ca. 2 minutter.

*Kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.

intempus-computer

Sådan virker løsningen

Få det fulde overblik over funktionerne i løsningen.
Løsningen kan er fleksibel, og kan tilpasses efter ønske. Priserne inkludere
ikke specifik tilpasning.

slider-arrowLeft
slider-arrowRight
Sager <-> Projekter

Intempus Sager og
Uniconta Projekter
synkroniseres automatisk.

Kunder / Debitorer

Kunder / Debitorer synkroniseres automatisk imellem Uniconta og Intempus.

Varer synkroniseres automatisk

Varer oprettes og vedligeholdes i Uniconta, og alle relevante data synkroniseres til Intempus.

Arbejdsrapport – Projekt bogføring

Dine godkendte arbejdsrapporter synkroniseres automatisk fra Intempus til Uniconta hver 15 minut.

Medarbejdere

Når der tilføjes eller opdateres medarbejdere i Intempus synkorniseres disse til Uniconta.

reload-icon

Automatiser processen med Intempus – Uniconta Integration

De primære data opdateres i real time, så din Intempus og Uniconta altid har
fuldt opdaterede og relevante oplysninger.

Customer information is updated

Kunde oplysninger opdateres

Kunde oplysninger opdateres automatisk imellem systemerne i real time.

Products are created and maintained in Uniconta

Produkter oprettes og vedligeholdes i Uniconta

Integrationen synkroniserer de enkle varedata fra Uniconta til Intempus.

Stock status is updated in real time

Timeregistreringer overføres direkte til projekter i Uniconta

Når arbejdsrapporter er godkendt i Intempus, overføres data direkte til Uniconta.

Sales order is created automaticall

Dine data er altid synkroniserede

Med løsningen sikre du, at alle medarbejdere har de aktuelle informationer tilgængelige, uanset hvilket system der arbejdes i.

Ingen vi går i gang

Værd at vide inden installation af integrationen

Inden løsningen opsættes på i din Uniconta, har vi brug for følgende.:

  • Adgang til din Intempus konto
  • Intempus api nøgle
  • Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
  • Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavn Support
  • Gennemgang af datafelt mapping inden løsningen sættes i test/drift

Du og din Uniconta partner skal være opmærksom på, at Wedoio Integrations installerer et "Webhook plugin" i Uniconta, der bygger på Uniconta "Page". Dette kan i nogle tilfælde konflikte med andre Uniconta tilpasninger som din Uniconta partner har udført. Wedoio Integrations har andre muligheder, men kan ikke tage ansvar for situationer, hvor sådanne konflikter der måtte opstå.

Inden løsningen kan tages i brug, skal der ske en data migrering. Hvordan en sådan migrering foregår, afhænger af om der er data i begge systemer, eller kun i det ene system.

Hvis der er data i begge systemer, er det er forudsætning for datamigrering, at der er brugbare “nøgledata” i begge systemer, der muliggør en korrekti sammenkædning af data-posterne.

Wedoio tager derfor forbehold for datamigrering og mapping, i forbindelse med opsætning af løsningen.

Wedoio har stor erfaring med datamigrering, og assisterer gerne med gennemførelsen af korrekt datamigrering i forbindelse med opsætningen af løsningen. Dette sker dog på timebasis. Spørg eventuelt for estimat.

video-thumbnail
video-circleIcon