Skip to content
Integrations to freedom

Ordrestyring.dk - Uniconta 
integration 

ordrestyring logo
Uniconta-logo-1
Abonnementspris fra Kr. Kr. 249, - pr. måned

Det håndterer integrationen

Automatisk Synkronisering af Produkter, Kunder, sager og arbejdsrapporter.

Integrationen synkroniserer Debitorer og kreditorer.
Når en kundefaktura oprettes i Ordrestyring dannes en kopi i Uniconta. Kreditorfakturaer og omkostningsbilag sendes til Unicontas kassekladde, når de er godkendt i Ordrestyring.dk. Når Debitor indbetalinger er registreret i Uniconta, opdateres debitoren i Ordrestyring.dk, så kundens aktuelle saldo vises ens i begge systemer.

*Kræver Wedoio Webhook plugin installeret i Uniconta.

woocommerce-computer-2
video-thumbnail-1
video-icon-v2

Kunde Case: RC Kongen gik fra 300 til +1.000 ordrer med hjælp fra Wedoio!

Se og hør historien om,  hvordan Wedoio hjalp RC Kongen med en komplet løsning med WooCommerce og Uniconta i samarbejde med Concept Data

reload-icon

Automatiser processen med Ordrestyring.dk – Uniconta Integration

Alt foregår automatisk med opdateringer fra Ordrestyring ca. hvert 15. minut. Fra Uniconta sker opdatering af ordrestyring.dk automatisk inden for ca. 2 minutter.

Kunde oplysninger opdateres

Kunde oplysninger opdateres

Kunde oplysninger opdateres automatisk mellem systemerne i real time.

Produkter oprettes og vedligeholdes direkte i Uniconta

Produkter oprettes og vedligeholdes i Uniconta

Integrationen synkroniserer de enkelte varedata fra Uniconta til Ordrestyring.

Kreditorfakturaer og omkostningsbilag overføres automatisk til Uniconta

Kreditorfakturaer og omkostningsbilag overføres automatisk til Uniconta

Når en kreditorfaktura eller et omkostningsbilag er godkendt i Ordrestyring, sendes det automatisk til bogføringskladden i Uniconta.

Dine data er altid synkroniserede

Dine data er altid synkroniserede

Med løsningen sikrer du, at alle medarbejdere har de aktuelle informationer tilgængelige, uanset hvilket system der arbejdes i.

INDEN VI GÅR I GANG

Værd at vide inden installationen af integrationen går i gang:

Inden Integrationen kan opsættes, har vi brug for følgende.:

  • Ordrestyring.dk administrator bruger
  • Ordrestyring.dk API adgang
  • Uniconta server bruger (brugernavn og adgangskode)
  • Uniconta support bruger med fuld adgang – vores support bruger er gratis at oprette og SKAL oprettes med brugernavnet "Support"

Du og din Uniconta partner skal være opmærksomme på, at Wedoio Integrations installerer et "Webhook plugin" i Uniconta, der bygger på Uniconta "Page". Dette kan i nogle tilfælde konflikte med andre Uniconta tilpasninger, som din Uniconta partner har udført. Wedoio Integrations har andre muligheder, men kan ikke tage ansvar for situationer, hvor sådanne konflikter opstår.

Installationsprisen indeholder ikke mastersynkronisering, datamigrering eller eventuelle tilpasninger, som kunden måtte ønske.

video-thumbnail
video-circleIcon