Skip to content
INDEN VI GÅR I GANG

Værd at vide inden installation af integrationen går i gang:

Inden Integrationen opsættes på dit website, skal du være opmærksom på for følgende.:

For integrationer til Uniconta gælder, at der altid skal være adgang til en Uniconta Server Bruger. Du kan kontakte din Uniconta partner, for at høre mere om Uniconta Server Brugeren, og hvad den koster. 
Wedoio skal oftest have adgang til din Uniconta, for at konfigurerer løsningen. Du kan se her hvordan du tilføjer Wedoio support bruger til din Uniconta.  
Hvis intet andet er nævnt, garanteres løsningen at fungere til og med Uniconta klient API version 88 og Uniconta klient 88 version 1.0.0.346. Ved opdatering af Uniconta API eller Uniconta klient til en højere version kan der opstå fejl i integrationen, som er Wedoio uvedkommende. Wedoio vedligeholder og opdatere løsningerne løbende, til at fungere med opdateringer, men kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle problemer eller datatab i forbindelse med Uniconta opdateringer. 


Lidt om os

Samarbejde med Wedoio

Wedoio besidder årtiers viden og erfaring indenfor udvikling og anvendelse af IT-løsninger. Vi kombinerer viden og erfaring med indsigt og forståelse for brugerens ønsker og behov.

Derfor er Wedoio den idéelle samarbejdspartner, når der ønskes højt niveau af integration og automation for at optimere flows, reducere tidsforbrug og optimere forretningen.

Sådan kan du kontakte os:
Collaboration with Wedoio
Security Icon

Sikkerhed

Fleksibilitet Icon

Fleksibilitet

Time saving Icon

Tidsbesparelse

Security Icon

Reducerede omkostninger

Løsninger til ethvert behov

Integration imellem forretningssystemer skaber værdi i virksomheden, giver bedre data og sikrer at data er korrekt synkroniseret mellem forskellige systemer med et minimalt antal af manuelle processer.

Wedoio har en bred vifte af løsninger, der kan sikre dine data og hjælpe dig til et bedre data-flow, rationelle arbejdsgange og fokus på de væsentligste dele af forretningen.

Populær løsning

Kreativ løsning med dyb integration mellem
Uniconta og WooCommerce

 

Integrationen mellem Uniconta og WooCommerce tager udgangspunkt i, at det skal være muligt at håndtere alle normale hverdagsopgaver i shoppen direkte fra Uniconta. Kunder, ordrer, varer og lagertal synkroniseres automatisk. En væsentlig forskel mellem normale integrationer og denne integration er, bl.a. at alle relevante varedata vedligeholdes i Uniconta både tekster, kategorier og billeder. I dag omfatter løsningen mere end 20 tillægsmoduler, der kan udvide løsningen afhængigt af de specifikke behov.